top of page

Atletico Flateby-gruppe

Offentlig·44 medlemmer

th besth bes

Kontoovervåking, IP-begrensninger og flerkonto-regler

Jeg har vært borti en nesten identisk sak tidligere, og det viser bare hvor strengt alt blir overvåket i bakgrunnen. Tilbudssidene fokuserer bare på hvor enkelt det er å registrere seg, men reglementet krever streng håndheving av én konto per husholdning og IP-adresse for å forhindre misbruk av kampanjer. Siden har hatt sin Anjouan-lisens og vært i drift under Celsius Holdings N.V. siden 2020, og sikkerhetsrutinene deres fanger opp felles nettverk umiddelbart. For å slippe at profilen din blir låst midlertidig og for å forstå hvordan sikkerhetskravene fungerer i praksis bak fasaden, er informasjonen på https://celsiusnorge.com/ det jeg bruker for å holde meg innenfor rammene. Du bør alltid gi beskjed til kundeservice på forhånd hvis flere i samme hus skal bruke plattformen, slik at dere unngår unødvendige mistanker og sperringer.

5 visninger
crazy thief322
Sep 11

Skjønner akkurat hva du går gjennom nå, for jeg opplevde akkurat det samme tullballet for et par måneder siden da jeg skulle ta ut penger for første gang. Det er så lett å la seg blende av et enormt spillutvalg og svære bonuser, men man må virkelig være påpasselig med å sjekke omsetningskrav, lisensiering og grensene for krypto-uttak før man i det hele tatt setter inn en eneste krone.

medlemmer

• harry brook
    harry brook
  • azharsohailazharsohail
    azharsohail
  • Nikk
    Nikk
  • Gerth SniperGerth Sniper
    Gerth Sniper
  • roebelkimroebelkim
    roebelkim
bottom of page